Nieuws / 24 februari 2021

Voor de corona-situatie werd thuiswerken voor sommige organisaties als niet mogelijk gezien. Nu heeft dit thuiswerken zich, door de wettelijke verplichting, in een snel tempo weten te ontwikkelen. Technologie die er al lange tijd is wordt nu écht gebruikt en toegepast. Maar welke invloed heeft deze ervaring op de toekomst?

“Zowel de werkgever als de werknemer moet een bijdrage leveren aan het succesvol thuiswerken”

En nu?

Hoe moet er omgegaan worden met het structureel thuiswerken? Wat wordt de rol van de medewerker en de organisatie om dit in zo goed mogelijke banen te leiden? Veel medewerkers ervaren, naast nadelen ook voordelen van thuiswerken en geven aan ook in de toekomst meer thuis te willen werken. Wat wordt de balans tussen werken op kantoor en werken thuis? En hoe ga je om met het werken in de thuisomgeving, naast de kantooromgeving waar je aan gewend was?

Deze whitepaper geeft tips en tricks over hoe om te gaan met het structureel thuiswerken en is gebaseerd op het ‘We Werken Thuis’ onderzoek en een interview met Pity Jongens, directeur van Aestate /ontrafelexperts.

Whitepaper aanvragen

Kijk op Aestate.nl om je gegevens achter te laten en de whitepaper gratis te ontvangen.


Reacties op dit bericht

  1. Collin zegt:
    Bedrijf: Fontys hogeschool

    goedendag,

    Ik ben zelf met mijn afstudeeronderzoek bezig welke invloed COVID heeft op de office space industry. Ik zou graag dit whitepaper ontvangen en contact op nemen om hier eens over te praten.

    Mvg,

    Collin Hoogerwerf

  2. Ineke zegt:
    Bedrijf: Ardis

    Grag ontvang ik de whitpaper

Laat een reactie achter
Jouw emailadres is niet zichtbaar